بیوگرافی آنیتا خواننده معروف

آنیتا ناتالینی متولد فروردین سال 1377 در شهر تهران است و چند وقتی می شود که در کشور ترکیه زندگی می کند و در همان کشور هم آهنگ هایش را منتشر می کند. او دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه دکتری کشور ترکیه می باشد.

آنیتا

خانواده انیتا

مادر او نغمه غلامی است که یکی از خواننده های معروف در عرصه موسیقی سنتی است و یکی از شاگردان محمدرضا شجریان بوده است و کوله باری از تجربه در سبک موسیقی اصیل ایرانی دارد. آنیتا از زمان کودکی اصول اولیه آواز خوانی را نزد مادرش آموخته است.

کشف استعداد

اولین بار محمدرضا شجریان استعداد خوانندگی آنیتا را کشف کرد و به همین دلیل آنیتا تصمیم گرفت که به صورت حرفه ای این حرفه را دنبال کند.

آنیتا

علاقه زیاد به موسیقی

آنیتا از همان زمان کودکی به کنسرت بیشتر خوانندگان می رفت و همین باعث ایجاد شور و شوق علاقه بیشتر در وجود وی برای خوانندگی شد.

حضور در برنامه سینا ولی الله

آنیتا دنبال تجربه‌های نو برای خواندن است و در این راه می‌خواهد خودش باشد. اولین تجربه ضبط این هنرمند در استودیو «چند شنبه با سینا» بهانه‌ای شد برای گفت‌وگوی «هفته» با او اولین تجربه ضبط او در استودیو «چند شنبه با سینا» بوده که آهنگ «jar of hearts» را بازخوانی کرد و تجربه بسیار خوبى برایش بود.

آنیتا

ازدواج و همسر آنیتا

هیچ اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی آنیتا در دست نیست ولی احتمالا هنوز مجرد است.

نوازندگی

آنیتا به جز خوانندگی در زمینه نوازندگی هم فعالیت دارد. او نوازندگی پیانو را از سن 6 سالگی با استادان مختلفی مانند نیما فرهمند، سروش ده پستی، مهرک صفایی، امیر صراف، محمدرضا رضایی و محمدرضا امیر قاسمی کار کرده است. آموزش ویولن را هم در سن 9 سالگی با استاد پیام گراییلى در برنامه هایش داشته است.

آنیتا


مجله اینترنتی آنیتا ,تجربه ,محمدرضا ,خوانندگی ,نوازندگی ,اولین ,اولین تجربه ,استودیو «چند ,«چند شنبه ,زمان کودکی ,محمدرضا شجریان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بازدید ساز جامعه کهنه دانلود کده انجمن بانوان هنرمند مهگل دانستنی های کامپیوتر سایتی برای همه گود دانلود_حس خوب دانلود بزرگترین پایگاه ادیت و اضافات بازی های رایانه ای