ویژه ست ساعت و دستبند طرح استقلال

ست ساعت و دستبند طرح استقلال. زیبایی و جذابیت طرفداران تیم پر آوازه ی لیگ برتر. ساعت مچی طرح استقلالی ام همراه با دستبند استقلال. قابل ست کردن با لباس های اسپرت . ست ساعت و دستبند طرح استقلال دارای لوگوی این باشگاه بر روی بند ساعت و به رنگ آبی می باشد، که دارای صفحه ای آبی رنگ بوده که به صورت گرد تولید شده است و درون این صفحه طرح آبی استقلال ام با رنگ سفید کار شده است. بند سیلیی و قاب فلزی این ساعت هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کند. ساعت مچی استقلال ویژه هواداران واقعی تیم محبوب و پرطرفدار استقلال طراحی شده است. بنابراین اگر هوادار واقعی استقلال هستید به هیچ وجه ست ساعت و دستبند طرح استقلال را از دست ندهید یا عنوان هدیه ای ارزشمند برای هواداران این تیم استفاده نمایید. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان


یارنما استقلال ,ساعت ,دستبند ,کلیک ,کلیک کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید ملک در ترکیه ( استانبول ، آنتالیا ) - لوکس هومز فلش مموری چیست؟ دانلود فایل Nalax7b5jf situs آسمان آ بی zahra-hamedani صــبوح